Η ιστοσελίδα μας είναι ο πωλητής μας στο διαδίκτυο και θα πρέπει να κερδίζει κάτι όταν την επισκέπτονται οι χρήστες.
Δεν είναι απαραίτητo ότι θα πρέπει να γίνει πώληση ή εκδήλωση ενδιαφέροντος την πρώτη φορά που θα μας επισκεφτούν, αλλά θα πρέπει να υπάρχουν τα κατάλληλα ερεθίσματα ώστε o χρήστης να μας δώσει κάτι προκειμένου να του υπενθυμίζουμε την παρουσία μας.
Μπορούμε να του ζητήσουμε το email του και σαν αντάλλαγμα να μπορεί να κατεβάσει ένα ebook με συμβουλές ή τον προϊοντικό κατάλογο μας. Επίσης μπορούμε να τον ενημερώσουμε ότι όσοι γράφονται στο Newsletter μας θα μπορούν να λαμβάνουν τις αποκλειστικές προσφορές για τα προϊόντα και υπηρεσίες μας.
Μπορούμε να πούμε πολλά για τις στρατηγικές που εφαρμόζουμε ώστε να μετατρέψουμε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας μας σε πελάτες. Το σημαντικό είναι η ιστοσελίδα μας να έχει την κατάλληλη δομή και στήσιμο ώστε να προσελκύσει τον επισκέπτη να ασχοληθεί λιγό παραπάνω μαζί μας και να έχουμε ένα μικρό κέρδος από την σύντομη επίσκεψη του.
Το παρακάτω άρθρο από την Ginny Soskey (Staff Writer, HubSpot Blog) για τα 8 CTA που θα μπορούσε να έχει η ιστοσελίδα σας ώστε να κρατήσει τους επισκέπτες σας και να πάρετε χρήσιμες πληροφορίες από αυτούς (emailbudget για αγορές, τηλέφωνο επικοινωνίας)
Διαβάστε το άρθρο εδώ