Η comScore ανέφερε ότι οι αγορές την 28 Νοεμβρίου 2011 ημέρα γνωστή
ως παγκόσμια μέρα αγορών online ‘ Cyber Monday’ ανήλθαν στο ποσό των $
1,25 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένο κατά 22 τοις εκατό σε σχέση με
την Cyber Δευτέρα του 2010 ( 29η Νοεμβρίου 2010). Σημειώνεται επίσης
ότι η Cyber Monday του 2011 είναι η καλύτερη Cyber Monday όλων των
εποχών ( ανεπίσημα η Cyber Monday άρχισε την 28η Νοεμβρίου 2005) και η
δεύτερη μέρα στην ιστορία των online αγορών που ξεπέρασε το όριο του
ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων .
Επίσης η comScore ανέφερε ότι 50% των αγορών έγιναν από χρήστες που
ήταν στη δουλεία τους ενώ γενικά το 50 % των χρημάτων που ξοδεύονται
στο διαδίκτυο σε αμερικανικές ιστοσελίδες πραγματοποιούνται από
υπολογιστές που βρίσκονται στους χώρους εργασίας των αγοραστών. Τέλος
43,2 % των αγορών γίνονται από το σπίτι και 6,6 % από διεθνείς
προορισμούς.
Η επόμενη Cyber Monday είναι την 26 Νοεμβρίου 2012.
Τα παραπάνω στοιχεία καθώς και η επιτυχία του θεσμού της Cyber Monday
αποδεικνύουν ότι το ιντερνετ είναι πια από τις βασικές αν όχι η βασική
μέθοδος αγοράς που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές σε παγκόσμια βάση.
Article by Dimitris Kontarakis